piątek, 8 lipca 2016

Witam :-*


Hej wam, wszystkim osobom które odwiedziły mojego bloga, którego utworzyłam po raz pierwszy,ale zablokowałam przypadkowo konto i musiałam zaczać od nowa ;-) Mam nadzieję,że wam się spodoba i to,że dam radę go prowadzić... Postaram się, by nie wiało na nim nudą ;-) To pierwszy mój blog i chciałabym, żeby był on o życiu codziennym. Chciałabym na nim dodawać swoje przemyślenia, ciekawe fotki ze swojego otoczenia i życia itp.
Jestem nazwyklejszą dziewczyną jak każda z nas.  Mam na imię Aneta i mieszkam w Ostrowcu Świętokrzyskim. Lubię muzykę, sport i nawet ostatnio zaczęłam się interesować takimi rzeczami jak makijaż, wygląd, estetyka itp. Po prostu jak każda z nas szukam sposobu na siebie :-)


Hmm... pewnie zastanawiacie się co mnie skłoniło do założenia bloga... Po prostu sama lubię odwiedzać różne blogi, oglądać fajne zdjęcia itp. Myślę i mam cichą nadzieję, że jak na razie na sam początek to wystarczy i będzie mi miło jak będziecie tu częściej zaglądać.






Miłego dnia życzę :-D Pozdrawiam 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz