piątek, 8 lipca 2016


Hej jak wam mija tydzień :-)


Dzisiaj napiszę o tym jakich używam kosmetyków do codziennego makijażu.
Mój makijaż na codzień jest delikatny bezjakichkolwiek mocnych kresek czy cieni do oczu. Używam do niego miękkiej kredki czarnej do oczu, puder rozświetlający i średni beż oraz tuszu, fluidu i serum.






To moje kosmetyki:

1. Fluid Delia Matt 12h
Long-lasting Matt foundation Mineral Velvet Skin to mineralny, trwale matujący fluid o lekkiej konsystencji i aksamitnym wykończeniu. Fluid absorbuje nadmiar sebum, zapobiega błyszczeniu się skóry, koryguje przebarwieniai wyrównuje koloryt skóry.
Efekt:
* matowa, satynowa skóra
* naturalny efekt
* komfortowa aplikacja
* redukuje oznaki zmęczenia

2. Astor Lift me UP  Rose Beige
Serum i podkład 2 w 1
Rozświetla i liftinguje skórę stale ją nawilżając i odmładzając. Zapewnia komfort w noszeniu przez cały dzień.
Formuła zawiera:
* kwas hialurowy
* witaminę E

3. Puder prasowany AME
Puder łatwy w nałożeniu pędzelkiem i gąbką. Kolor średni beż akurat dobrze dopasował się do mojej skóry po nałożeniu już podkładów. Wiele o nim nie mogę napisać,bo dopiero go nabyłam :-) Może przy innej okazji

4. Puder rozświetlajacy VOLLARE cosmetics
Gładka, świeża cera o naturalnym blasku.
Puder rozświetlający z olejem arganowym Elegance Vollare Cosmetics dodaje cerze świeżości i blasku. Perłowe drobinki rozświetlają i zapewniają efektywne wykończenie makijażu.
Najlepiej aplikować go grubym pędzelkiem na szczyty kości policzkowych oraz w miejscach, które chcemy rozswietlić.


5. Tusz do rzęs Celia on top mascara
Mascara 60 % wydłużenie, pięknie podkreslająca rzęsy. Nie skleja ich i nie pooduje powstawania grudek oraz nie rozmazuje się. Efekt przedłużonych rzęs. Kolor tuszu czarny. Szczoteczka jest silikonowa.

6. Kredka do oczu AVON
Do robienia kresek używam miękkiej kredki AVON o kolorze czarnym.




Efekt końcowy mam nadzieję,że wam się spodoba :-)





Przesyłam pozdro dla was :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz