piątek, 8 lipca 2016

Na początku napiszę wam o moich nowościach kosmetycznych, które ostatnio przetestowałam :-)




Marion Natural Silk Jedwabna Kuracja
-Bez spłukiwania

Jest to Błyskawiczna Odżywka do włosów farbowanych.
Suprlekka formuła, wzmocniona ochrona, intensywna regeneracja, perłowy blask.
Stosuje tą odżywkę od pewnego czasu i jestem bardzo z niej zadowolona. Sposób nakładania jest prosty,a jej formuła spełnia moje oczekiwania. Po prostu jestem zaskoczona jej działaniem :) Moje włosy były osłabione i zniszczone przez farbowanie. Po jej stosowaniu wróciły do życia. Włosy stały się bardziej wygładzone i nawilżone bez jakiegokolwiek obciążenia. Ułatwia rozczesywanie i układanie, z czym naprawdę miałam ogromy problem. Zawiera Jedwab i Prowitaminę B5,które zapobiegają elektryzowaniu, intensywnie regenerują i nadają włosom jedwabistą lekkość.
Dla mnie super i osobiście zachęcam do przetestowania :)









Kremowy żel pod prysznic " Kwiat Pomarańczy "
Le Petit Marseiliais


Fleur d'Oranger Kwiat Pomarańczy
Żel zakupiłam z ciekawości, bo nigdy nie miałam okazji nigdy go przetestować i nie miałam styczności z tą marką kosmetyków.
Po pierwszym u życiu żelu byłam w szoku,a moja mina była bezcenna. Skóra stała się bardziej nawilżona i odżywiona... Zawsze była sucha i szorstka w dotyku, a teraz delikatna i miękka ;)
Słodki i nieskazitelny zapach białych kwiatów pomarańczy sprawił, że poczułam się tak jakby moją skóre oświetlały wiosenne promienie śródziemnomorskiego słońca - uczucie bardzo miłe i przyjemne, jakbym trzymała bukiet białych kwiatów pomarańczy...
Formuła wyjątkowo lekka o której marzy każda skóra. Delikatnie oczyszcza skórę, zaspokajając jej codzienne potrzeby. Łatwa i zarówno delikatna do spłukiwania piana pielęgnuje ją kwiatowym zapachem.
Skóra stała się miękka, odżywiona i nawilżona.

Mogę powiedziec, że wielkie  " WOW "






Szampon i odżywaka AUSSIE  " Miracle Moist "

Miracle Moist shampoo i conditoner
Jest to odżywka i szampon do włosów suchych, zniszczonych i pozbawionych blasku.
Z tymi kosmetykami to była moja pierwsza przygoda :) Przygoda, która skończyła się wielkim sukcesem i uśmiechem na mej twarzy. Zawsze miałam kłopot z doborem kosmetyków do pielęgnacji włosów, a tutaj miła niespodzianka. Po użyciu szamponu już poczułam różnicę w dotyku włosów, a po zastosowaniu odżywki byłam w rewelacyjnym nastroju, bo zawsze miałam problem z rozczesywaniem włosów.
Więc jeśli masz podobny problem - spróbuj przecież nic nie tracisz ;)
Olejek z australijskiego orzecha Makadamia, który znajduje się zarówno w szamponie, jak i w odżywce pomoże odżywić Twoje włosy i wygładzić je. Rozczeszywanie po umyciu, jak i po wyschnięciu włosów jest prostsze niż kiedykolwiek. Sprawdziłam to na własnych włosach i jestem bardzo zadowolona :)

Koniec z moim problemem uciążliwych kosmyków, plączących się po każdym myciu :D







Dove
Żel pod prysznic Dove Słodki Krem z Piwonią



Mycie ciała to podstawowy zabieg pielęgnacyjny, który z jednej strony pozwala oczyścić skórę z zanieczyszczeń, z drugiej jest pierwszym etapem w trosce o właściwą kondycję skóry. Idealny kosmetyk do pielęgnacji ciała pod prysznicem powinien być łagodny, skuteczny i rozpieszczać zmysły zniewalającym zapachem – dokładnie taki, jak nowy żel pod prysznic Dove Słodki Krem z Piwonią.
Bardziej miękka i gładka skóra już po pierwszym prysznicu!


Odpowiedzią na potrzeby skóry kobiet są nowe żele Dove, których formuła zawiera bardzo delikatne składniki myjące oraz dużą zawartość składników pielęgnujących. Dzięki gęstej, odżywczej pianie, już podczas mycia pielęgnujemy skórę. Dove od zwykłych żeli pod prysznic dostępnych na rynku, odróżnia wyjątkowo łagodny skład. Żele Dove zawierają unikatową formułę Nutrium Moisture™,zapewniającą skórze łagodne mycie, głównie dzięki zawartości tzw. syndetu, który charakteryzuje się delikatniejszym oddziaływaniem na lipidy naskórka i nie wysusza skóry, jak zwykłe żele pod prysznic. Dzięki temu wierzchnia, ochronna warstwa naskórka jest doskonale zabezpieczona przed uszkodzeniem,
a skóra po myciu jest miękka, gładka i dobrze nawilżona.
Ponadto, formuła Nutrium Moisture™ ma także działanie regeneracyjne i pielęgnacyjne – dostarcza skórze substancji odżywczych niezbędnych do jej prawidłowego funkcjonowania. Żele Dove zawierają kwas stearynowy oraz glicerynę, które uważane są za bardzo skuteczne substancje nawilżające, wnikają one w głąb naskórka, wzmacniając jego strukturę i uzupełniając ubytki warstwy hydrolipidowej.
To zdecydowanie więcej niż pielęgnacja! To chwila przyjemności pełna zmysłowych doznań, dzięki unikalnej mleczno-kwiatowej kompozycji zapachowej. Zapach piwonii doskonale pobudzi zmysły podczas porannego prysznica, a ciepłe mleczne akordy słodkiej śmietanki otulą skórę ciepłym aromatem podczas wieczornej kąpieli. Kremowa konsystencja żelu doskonale rozprowadza się na skórze, a kompleks składników odżywczych z formułą Nutrium Moisture™ doskonale pielęgnują skórę pozostawiając ją bardziej miękką i gładką.






P.S.  Kochani zapraszam was do komentarzy, do opisania waszych ulubionych produktów pielęgnacyjnych, może i wasz produkt stanie się moim ulubieńcem.

Pozdrawiam was i ściskam bardzo mocno
Buziaczki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz