środa, 20 lipca 2016

Hej :-)


Jak Wam mijają wakacje?
Półmetek wakacji już praktycznie za nami.
Mi ten czas minął pracowicie, trochę na uropie i na sportowo.
Wypoczynek był i nie tylko ;-)
Małe zmiany też się w kradły... hihi
Jestem bardzo ciekawa co wy o nich sądzicie,bardzo mnie to ciekawi.
Z chęcią też poczytam wasze opinie na ten temat :-) hihi
To czekam na Wasze komentarze kochani...








I jak wam się podoba?

Ciekawa zmiana koloru i fryzurki?

Trochę wiatr potargał mi włosy,ale myślę,że fotka wyszła całkiem spoczko :-)
To tak wakacyjnie i  w wolnym czasie selfie...
Gdy znalazłam chwile na odpoczynek będąc na mieście.
Jak to bywa w życiu codziennym zawsze brak nam czasu na relaks i odpoczynek...eh
Dlatego mając trochę czasu wolnego w rzucam nowy post i zapowiadam już nie bawem kolejny :-D

Czekajcie na nowy wpisik na blogu ;-)




Pozdrawiam Was gorąco :-*

2 komentarze:

  1. Ja na szczęście mam wakacje do października :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm.... To cudowny czas,by porzadnie wypoczac ;) Tylko pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń