wtorek, 9 sierpnia 2016


Hejka :-)

Jak wam mija czas,bo u mnie pracowicie...ale chwila relaksu też się znajdzie ;-)
Ostatnio będąc w Centrum Handlowym w swoim mieście, przechodząc koło apteki moją uwagę zwróciły na siebie koszyki z kosmetykami na wyprzedaży. Były tam różności, ale moją uwagę przyciągnął najbardziej żel do kąpieli z trawą cytrynową i wanillią ;-)
Bardzo mnie zaciekawiła ta kompozycja i połączenie... Hmm byłam bardzo ciekawa i kupiłam..








Jest to żel pod prysznic  " Lemongrass & Vanilla FRESH JUICE " , który wspaniale oczyszcza i nawilża skórę. Jedna z najpękniejszych, romantycznych kompozycji - ekstrakt z wanilli i olejek z trawy cytrynowej - daje jej delikatność i atrakcyjność. Kompleks witaminy chroni młodość i świeżość. Ekscytujące aromaty tworzą atmosferę pełną emocji, przywodząc na myśl koloryt Indii, ojczyzny trawy cytrynowej.





Spozób użycia: nanosimy niewielką ilość żelu na zwilżoną skórę, rozprowadzami kolistymi ruchami, wykonując delikatny masaż całego ciała, po czym zmyć wodą.



Moim zdaniem, bo każdy ma swoje ;-) Jest to fajna nowość na rynku kosmetycznych i pielęgnacyjnych do ciała. Jak dla mnie jest to słodka i cudna kompozycja. Wyczuwalny zapach trawy cytrynowej i wanilli od razu po naniesieniu na skóre. Miła woń zapachu i delikatna piana w dotyku... Po prostu, jak dla mnie cudo :-) Zachęcam was kobietki do zakupu tej nowości.



W kolejnym poście zapowiadane wcześniejszym poście kosmetyki...



Pozdrawiam gorąco :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz